Mieszkańcy Śląska zapraszają do Galerii Katowickiej. Rozpoczęła się kampania centrum handlowego

Kategorie: Biznes Silesia24
Utworzone: poniedziałek, 2 września 2013 Autor: informacja prasowa Źródło: informacja prasowa
fot. Galeria Katowicka

 

Rozpoczęła się kampania reklamowa Galerii Katowickiej, której otwarcie odbędzie się 18 września. W sobotę na wieżowcu DOKP zawisło wysokie na 30 metrów zdjęcie Agaty z Katowic, która zachęca do odwiedzenia centrum handlowego. Na kampanię składają się również billboardy, citylighty, reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej, radiu, prasie oraz Internecie.

Główną częścią kampanii, której hasło brzmi "18 września. Będę tam, a ty?", jest dziesięcioro mieszkańców Śląska, biorących udział w projekcie "Uśmiechnij się na wakacje", mającym na celu wsparcie finansowe wyjazdu na wakacje kilkudziesięciu podopiecznych Fundacji Iskierka.

Galeria Katowicka
fot. Galeria Katowicka

- Przeglądając zdjęcia projektu "Uśmiechnij się na wakacje" uderzył nas entuzjazm i pozytywne emocje na twarzach uczestników zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić pierwotny motyw kampanii i zaprosić do współpracy wybraną grupę uczestników wakacyjnej akcji - mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing i PR Manager Galerii Katowickiej. - Nasi bohaterowie są autentyczni i naturalni, to mieszkańcy Katowic i miast ościennych. Tę naturalność i autentyczność chcieliśmy również zachować w naszych projektach i dlatego, co jest dzisiaj dość rzadko spotykane, nasi graficy w minimalnym stopniu korzystali z możliwości retuszu, jakie dają programy graficzne - dodaje.

Gorące tematy

TYRASPOL - MIASTO WIDMO

TYRASPOL - MIASTO WIDMO

Tyraspol zwany „miastem widmem” to stolica jednego z najbardziej tajemniczych „państw” w Europie. Samo określenie „państwo” jest pewnym nadużyciem, ponieważ żaden kraj na świecie więcej

CO MA WSPÓLNEGO DORADCA TRUMPA, MACIEJ ORŁOŚ I PREZYDENT MIASTA?

CO MA WSPÓLNEGO DORADCA TRUMPA, MACIEJ ORŁOŚ I PREZYDENT MIASTA?

Zaufany doradca Donalda Trumpa Jonny Daniels, Maciej Orłoś i kilkunastu czołowych ekspertów od wizerunku, PR-u i marketingu w Polsce. I temat przewodni: Marketing polityczny a polityka wyborów. więcej

OFF-EM O OFF-IE

OFF-EM O OFF-IE

Ten festiwal nie ma się podobać. Ma intrygować, zadawać pytania, pobudzać do dyskusji i pokazywać wszystko to, co stanowi alternatywę dla utartych ścieżek muzycznych, myślowych, mentalnych. więcej

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ TAM, UDA MI SIĘ WSZĘDZIE

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ TAM, UDA MI SIĘ WSZĘDZIE

Rozmowa z Rafałem Olbińskim, polskim malarzem, grafikiem, twórcą ilustracji i plakatów znanych na całym świecie. więcej

Męskie Granie - Katowice

Męskie Granie - Katowice

Męskie Granie w Katowicach, czyli muzyczne legendy i nowe brzmienia Męskie Granie już w sobotę 22 lipca w Katowicach. Będzie to trzeci koncert sponsorowanej przez markę Żywiec trasy. Na więcej