Sosnowiec za pół ceny - Urząd Miejski znów wesprze branżę rozrywkową i gastronomiczną

Kategorie: Rozrywka Silesia24
Utworzone: poniedziałek, 4 listopada 2013 Źródło: sosnowiec.pl
fot. sosnowiec.pl
Sosnowiec po godzinach

 

W pierwszy weekend października odbyła się II edycja akcji "Sosnowiec za pół ceny". Lokale, których właściciele przyłączyli się do tego wydarzenia, udostępniały wybrane produkty lub usługi w promocyjnych cenach. Pomysł i realizacja spodobały się mieszkańcom, którzy mówili, że takie akcje powinny odbywać się zdecydowanie częściej. Urząd Miejski postanowił więc kolejny raz wesprzeć lokalnych przedsiębiorców, dbających o rozrywkową sferę życia mieszkańców. Posłuży do tego informator "Sosnowiec po godzinach".

Ma on przybliżyć ofertę branży gastronomicznej oraz rozrywkowej. Z informatora skorzystają jednak nie tylko klienci. Jest to również darmowa promocja działalności sosnowieckich przedsiębiorców. Wydział Polityki Gospodarczej Urzędu Miejskiego będzie przyjmował zgłoszenia do 16 listopada. Udział w projekcie jest całkowicie darmowy.

Na początku informator będzie dostępny w formie folderu. Następnie ukaże się również w wersji elektronicznej na stronie internetowej miasta. Informator zostanie opublikowany pod koniec tego lub na początku przyszłego roku - powiedziała Anna Mastalerz z Wydziału Polityki Gospodarczej.

Gorące tematy

Sezon festiwali otwarty!

Sezon festiwali otwarty!

Wszystko wskazuje na to, że otwarcie tegorocznego sezonu polskich festiwali będzie naprawdę mocne! Jeżeli jeszcze nie macie planów na weekend...to już chyba po problemie. Fani muzyki więcej

Snowfest - znamy już pełen line up!

Snowfest - znamy już pełen line up!

Już niedługo SnowFest Festival powered by Tauron po raz 7. udowodni, że impreza do rana pod gołym niebem to nie tylko domena ciepłych, letnich miesięcy. Najgorętsze wydarzenie trwającego więcej

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Siódma edycja festiwalu SnowFest - najgorętszego wydarzenia w samym środku zimy - odbędzie się 28 i 29 lutego w Szczyrku. Po raz kolejny na terenie amfiteatru pojawi się liczna grupa więcej

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie, jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów, jak wykorzystać storytelling w samorządach, jakie akcje społeczne prowadzić, aby więcej

Nowa muzyka

Nowa muzyka

Na mapie polskich festiwali można spokojnie doliczyć się co najmniej kilkudziesięciu pozycji. Niektóre są małe, kameralne, zaszyte w podziemiach fortu lub leśnej głuszy. Inne wręcz więcej