Nowe miejsca pracy w Katowicach lub Poznaniu. Zaangażujmy Śląsk!

Kategorie: Biznes Silesia24
Utworzone: poniedziałek, 3 marca 2014
fot. materiały prasowe organizatora
Wszyscy mieszkańcy regionu mogą wesprzeć akcję, dzięki czemu w Katowicach będą nowe miejsca pracy

 

Czy na Śląsku zostanie stworzonych co najmniej 250 miejsc pracy dla osób znających język niemiecki? Grupa Teleperformance chce otworzyć oddział w Katowicach lub Poznaniu. Na decyzję firmy będzie miała wpływ frekwencja na targach pracy. Z tego powodu ruszyła akcja "Zaangażujmy Śląsk", której organizatorem jest Urząd Miasta Katowice. Jej celem jest dotarcie z informacją o targach do wszystkich zainteresowanych pracą dla Grupy Teleperformance.

Grupa Teleperformance to międzynarodowa firma działająca na rynku outsourcingu. Jej oddziały znajdują się w 46 krajach, a łącznie zatrudnia ponad 120 tysięcy pracowników. W poznańskim lub katowickim oddziale zatrudnienie ma znaleźć przynajmniej 250 osób. W związku z planowaną inwestycją organizuje targi pracy. W Katowicach odbędą się 12 marca w hotelu Novotel, a w Poznaniu dwa dni później. Inwestorowi zależy na tym, by poznać potencjalnych pracowników, ich znajomość języka niemieckiego oraz umiejętności. O wyborze lokalizacji, gdzie w połowie tego roku ma powstać oddział, zdecyduje liczba osób, które będą spełniały jego oczekiwania.

- Szacujemy, że na 250 osób, które mogą znaleźć zatrudnienie dzięki temu projektowi, około 200 będą stanowiły osoby spoza Katowic. Tak przynajmniej wynika z danych płynących z firm, które dotychczas już zainwestowały w Katowicach, a w których około 80 proc. zatrudnionych to osoby spoza Katowic - mówi Marcin Stańczyk, Kierownik Referatu Wdrażania Strategii i Promocji Wewnętrznej Wydziału Promocji Urzędu Miasta Katowice. - Teleperformance we własnym zakresie prowadzi działania informujące o spotkaniu 12 marca, jednak aby zwiększyć szanse na wybór naszej lokalizacji, zdecydowaliśmy zrealizować dodatkową kampanię - dodaje.

Jednym z narzędzi wykorzystywanych w kampanii "Zaangażujmy Śląsk" jest portal społecznościowy Facebook. Powstała tam specjalna strona (www.facebook.com/ZaangazujmySlask), przy pomocy której organizatorzy chcą nie tylko przekazywać informację na temat targów i pracy w międzynarodowej korporacji, ale również angażować fanów i namawiać ich do propagowania akcji.

- Nasza działania w 100 proc. opieramy na zaangażowaniu mieszkańców regionu oraz urzędów i instytucji. Chcemy, aby jak największa ilość osób poświęciła parę chwil i wsparła projekt. Wierzymy, że się uda - mówi Marcin Stańczyk. - Przygotowując nasze działania tyle razy używaliśmy terminów "zaangażowanie osób i instytucji" czy "angaż do nowej pracy", że w momencie podjęcia decyzji o nazwie projektu, najbardziej naturalną nazwą wydało nam się ZAANGAŻUJMY ŚLĄSK.

Gorące tematy

Sezon festiwali otwarty!

Sezon festiwali otwarty!

Wszystko wskazuje na to, że otwarcie tegorocznego sezonu polskich festiwali będzie naprawdę mocne! Jeżeli jeszcze nie macie planów na weekend...to już chyba po problemie. Fani muzyki więcej

Snowfest - znamy już pełen line up!

Snowfest - znamy już pełen line up!

Już niedługo SnowFest Festival powered by Tauron po raz 7. udowodni, że impreza do rana pod gołym niebem to nie tylko domena ciepłych, letnich miesięcy. Najgorętsze wydarzenie trwającego więcej

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Siódma edycja festiwalu SnowFest - najgorętszego wydarzenia w samym środku zimy - odbędzie się 28 i 29 lutego w Szczyrku. Po raz kolejny na terenie amfiteatru pojawi się liczna grupa więcej

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie, jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów, jak wykorzystać storytelling w samorządach, jakie akcje społeczne prowadzić, aby więcej

Nowa muzyka

Nowa muzyka

Na mapie polskich festiwali można spokojnie doliczyć się co najmniej kilkudziesięciu pozycji. Niektóre są małe, kameralne, zaszyte w podziemiach fortu lub leśnej głuszy. Inne wręcz więcej