W Sosnowcu i Katowicach rozdadzą 400 kg jabłek

Kategorie: Biznes Silesia24
Utworzone: czwartek, 14 sierpnia 2014 Autor: Dawid Kwiecień Źródło: CH Auchan
fot. Pixabay
CH Auchan poprzez swoją akcję chce wesprzeć polskich sadowników i promować nasze owoce

 

400 kilogramów - właśnie tyle jabłek chcą rozdać dwie śląskie galerie handlowe Auchan w najbliższy weekend. Owoce będą czekać na klientów w Sosnowcu i Katowicach.

W ostatnim czasie jabłka stały się najlepiej promowanymi polskimi owocami. W odpowiedzi na wprowadzone przez Rosję embargo Internauci, celebryci oraz dziennikarze wystartowali z akcją "jedz jabłka". Efekt to setki zdjęć z tymi owocami oraz informacje na ten inicjatywy w zagranicznych mediach. Z kolei Polska Rada Centrów Handlowych zorganizowało akcję "Owoc NIEzakazany", do której przyłączyły się galerie handlowe Auchan. W najbliższy weekend w Sosnowcu i Katowicach rozdane zostanie 400 kilogramów jabłek.

W sobotę i w niedzielę w godzinach 13:00 - 18:00 odwiedzający CH Auchan Katowice oraz CH Auchan Sosnowiec będą mogli otrzymać jabłka. Akcja, której celem jest wsparcie sadowników i promocja polskich owoców, zostanie przeprowadzona również poza naszym regionem - między innymi w Białymstoku, Poznaniu i Szczecinie.

Gorące tematy

Sezon festiwali otwarty!

Sezon festiwali otwarty!

Wszystko wskazuje na to, że otwarcie tegorocznego sezonu polskich festiwali będzie naprawdę mocne! Jeżeli jeszcze nie macie planów na weekend...to już chyba po problemie. Fani muzyki więcej

Snowfest - znamy już pełen line up!

Snowfest - znamy już pełen line up!

Już niedługo SnowFest Festival powered by Tauron po raz 7. udowodni, że impreza do rana pod gołym niebem to nie tylko domena ciepłych, letnich miesięcy. Najgorętsze wydarzenie trwającego więcej

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Siódma edycja festiwalu SnowFest - najgorętszego wydarzenia w samym środku zimy - odbędzie się 28 i 29 lutego w Szczyrku. Po raz kolejny na terenie amfiteatru pojawi się liczna grupa więcej

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie, jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów, jak wykorzystać storytelling w samorządach, jakie akcje społeczne prowadzić, aby więcej

Nowa muzyka

Nowa muzyka

Na mapie polskich festiwali można spokojnie doliczyć się co najmniej kilkudziesięciu pozycji. Niektóre są małe, kameralne, zaszyte w podziemiach fortu lub leśnej głuszy. Inne wręcz więcej