Aplikacja powiadomi Cię o promocjach w mijanych sklepach

Kategorie: Lifestyle Silesia24
Utworzone: wtorek, 4 sierpnia 2015 Autor: Dawid Kwiecień
fot. Silesia City Center
Katowickie centrum handlowe zdecydowało się na wykorzystanie technologii BLE

 

W czasach, gdy każdego dnia jesteśmy zalewani setkami informacji, ciężko jest o wszystkim pamiętać. Z pomocą przychodzi do nas po raz kolejny technologia. W Silesia City Center będzie testowana technologia BLE, dzięki której przechodząc obok wybranych sklepów otrzymamy informacje o promocjach.

BLE (bluetooth low energy), nazywana również beaconami, to technologia wykorzystująca nadajniki bluetooth. Odpowiednia aplikacja pozwala, by urządzenie przesyłało nam informację, gdy tylko znajdziemy się w jego pobliżu. W katowickim centrum handlowym system będzie powiadamiał nas miedzy innymi o wyprzedażach i specjalnych ofertach.

- Nowe rozwiązanie ma pomóc w informowaniu klientów galerii o promocjach. W ten sposób już nikt nie przeoczy akcji wyprzedażowej lub specjalnej oferty, unikniemy także sytuacji, w której moglibyśmy na przykład nie zauważyć nowego sklepu czy wyspy handlowej. Informację, że pojawiła się nowa marka, również dostaniemy na smartfona w momencie, kiedy będziemy zbliżać się do sklepu  - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.

Silesia City Center jest pierwszą galerią w południowej Polsce, która zdecydowała się skorzystać z tego rozwiązania. Tymczasem na świecie ta technologia jest niezwykle popularna i korzystają z niej między innymi Apple, Virgin Atlantic, Macy’s oraz Japan Airlines. Co ciekawe, beacony wykorzystywane są nie tylko do informowania o ofertach specjalnych. Nowojorska apteka Duane Reade przypomina swoim klientom o zażywaniu leków.

Aplikację możemy bezpłatnie pobrać ze strony www.qpony.pl/silesia.

Gorące tematy

CO MA WSPÓLNEGO DORADCA TRUMPA, MACIEJ ORŁOŚ I PREZYDENT MIASTA?

CO MA WSPÓLNEGO DORADCA TRUMPA, MACIEJ ORŁOŚ I PREZYDENT MIASTA?

Zaufany doradca Donalda Trumpa Jonny Daniels, Maciej Orłoś i kilkunastu czołowych ekspertów od wizerunku, PR-u i marketingu w Polsce. I temat przewodni: Marketing polityczny a polityka wyborów. więcej

OFF-EM O OFF-IE

OFF-EM O OFF-IE

Ten festiwal nie ma się podobać. Ma intrygować, zadawać pytania, pobudzać do dyskusji i pokazywać wszystko to, co stanowi alternatywę dla utartych ścieżek muzycznych, myślowych, mentalnych. więcej

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ TAM, UDA MI SIĘ WSZĘDZIE

JEŚLI UDAŁO MI SIĘ TAM, UDA MI SIĘ WSZĘDZIE

Rozmowa z Rafałem Olbińskim, polskim malarzem, grafikiem, twórcą ilustracji i plakatów znanych na całym świecie. więcej

Męskie Granie - Katowice

Męskie Granie - Katowice

Męskie Granie w Katowicach, czyli muzyczne legendy i nowe brzmienia Męskie Granie już w sobotę 22 lipca w Katowicach. Będzie to trzeci koncert sponsorowanej przez markę Żywiec trasy. Na więcej

GLIWICE - JAZZ W RUINACH

GLIWICE - JAZZ W RUINACH

Jazz w Ruinach, jeden z najoryginalniejszych festiwali jazzowych, skupiający się na młodych, wschodzących gwiazdach, festiwal interdyscyplinarny, łączący kolejne obszary sztuki, rusza po raz więcej