Goldia - nowy sposób inwestowania

Utworzone: poniedziałek, 25 stycznia 2016

 

Dzisiejszy rynek oferuje wiele możliwości inwestowania swoich oszczędności. Jedną z nich jest inwestowanie w złoto. Wahania cen tego kruszcu powodują jednak, że bezpieczniejszą formą jest lokowanie swoich oszczędności w kamienie szlachetne i biżuterię. Trudno jednak mówić o inwestycji w biżuterię kiedy marża jubilerska to zazwyczaj dodatkowe 100% wartości produktu. Z kolei posiadanie niczym nie ozdobionych kamieni jest po prostu… nudne. Polska marka GOLDIA sprawiła, że inwestowanie w jubilerskie precjoza stało się bezpieczne i przyjemne.

DPO (Diamond Price Only - Tylko Cena Diamentu) - to nowa kategoria produktów oferowanych przez markę. Producent ekskluzywnej biżuterii do swoich wyrobów nie dolicza marży jubilerskiej. Do tej pory kupując biżuterię, do ceny diamentu jubilerzy doliczali nierzadko 300% swojej marży za wyrób. Firma GOLDIA nie czyniąc tego, daje swoim klientom oprawę brylantu gratis. Tym samym klient zyskuje nie tylko kamień inwestycyjny, ale także zupełnie bezpłatnie piękną biżuterię.

Goldia

- Chcemy zarabiać tylko i wyłącznie na spreadzie, a zatem na różnicy między kursem sprzedaży a kursem kupna. Ceny diamentów zależą tylko od realnego rynku i zdrowych zasad ekonomii, gdzie popyt i podaż regulują cenę danego towaru. - podkreśla Prezes Zarządu GOLDIA Piotr Sędziak.

Tym samym przedstawiciele firmy przekonują, że inwestowanie w ich produkty jest bezpieczne, bo nienarażone na wahanie cen złota i ataki spekulantów. Inwestycje w biżuterię mają sens tylko jeśli kupujemy kamienie najwyższej jakości i mamy świadomość co kupujemy.

- Na wartość, cenę i właściwości inwestycyjne diamentu mają wpływ zarówno jego cechy naturalne jak i to w jaki sposób dany diament został obrobiony. Oferujemy kamienie najwyższej jakości. Współpracujemy z wybitnym projektantem Tomaszem Bartmańskim, który swoje doświadczenie przez ponad ćwierć wieku zdobywał w RPA. - dodaje Piotr Sędziak.

Goldia

Według najnowszych badań branża jubilerska zużywa ponad 60% procent nowego wydobycia złota na świecie. Klienci, którzy inwestują w biżuterię coraz częściej zauważają jej niewątpliwe zalety: łatwość w przewiezieniu przez granicę, łatwość sprzedaży czy ogromną wartość kolekcjonerską.

Gorące tematy

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Snowfest - drugie ogłoszenie!

Siódma edycja festiwalu SnowFest - najgorętszego wydarzenia w samym środku zimy - odbędzie się 28 i 29 lutego w Szczyrku. Po raz kolejny na terenie amfiteatru pojawi się liczna grupa więcej

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

MIASTA MAJĄ DOBRY PR

Jak polskie miasto stało się rozpoznawalne na całym świecie, jak wciągnąć w marketing miejsc influencerów, jak wykorzystać storytelling w samorządach, jakie akcje społeczne prowadzić, aby więcej

Nowa muzyka

Nowa muzyka

Na mapie polskich festiwali można spokojnie doliczyć się co najmniej kilkudziesięciu pozycji. Niektóre są małe, kameralne, zaszyte w podziemiach fortu lub leśnej głuszy. Inne wręcz więcej

PR W SAMORZĄDZIE JUŻ WE WRZEŚNIU

PR W SAMORZĄDZIE JUŻ WE WRZEŚNIU

Samorządowa gra o tron - rusza konkurs Kryształy PR-u Zmagania serialowych bohaterów o miejsce na tronie dobiegły końca. Ich role przejął jednak ktoś inny, a rozgrywka toczy się więcej

AIR SHOW W 100 LECIE POWSTAŃ ŚLĄSKICH

AIR SHOW W 100 LECIE POWSTAŃ ŚLĄSKICH

Widowiskowe podniebne akrobacje, rekonstrukcje walk i historyczne dioramy – już 15 czerwca na katowicki Muchowiec powróci FAJERA! W tym roku wydarzenie zostało włączone w oficjalne obchody więcej