EMOCJE W BIZNESIE

Utworzone: poniedziałek, 28 listopada 2016

"Emocje w biznesie - jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy "

 

1 grudnia br. w Hotelu Monopol w Katowicach spotkają się przedsiębiorcze kobiety, które wraz z ekspertami zastanowią się, jak wykorzystać emocje w zarządzaniu firmą?   

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że emocje, które dostarczasz swoim klientom decydują o jego wyborach sprzedażowych i lojalności. Przedstawiaj ofertę tak, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i odczuł zmianę, emocjonalną ulgę, po tym, co mu zaproponujesz. Współpracując z nim wybieraj to, co zostanie przez niego najbardziej zapamiętane, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

 

W przypadku relacji międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu zakupowego, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

 

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach ze stosowania danego produktu, twarz aktora wyraża związane z tym emocje. Pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Reklamy prasowe, billboardy, kampanie w kanałach społecznościowych są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

 

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia. Jak powiedział Dwight Eisenhower “Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go z sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci."

 

W trakcie Wieczoru podpowiemy współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:

- Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?

- Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.

- Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę

- Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe

 

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki "Bądź widzialną Marką" Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

 

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Gorące tematy

BOGACTWO EMOCJI CZYLI TNM 2018

BOGACTWO EMOCJI CZYLI TNM 2018

Trudno w jednym materiale opisać wszystko to, co się wydarzyło w trakcie tegorocznego Festiwalu Tauron Nowa Muzyka. W ciągu czterech dni na 7 scenach wystąpiło 62 artystów z 20 krajów. więcej

CZASAMI CZYTAMY KSIĄŻKI

CZASAMI CZYTAMY KSIĄŻKI

OFF Festival Katowice 2018Czasami czytamy książkiCzasami gotuję, czasami chodzę do łóżka, czasami piszę piosenki, czasami zabijam... Słowo „czasami” zdominuje tegoroczną odsłonę więcej

Muzyka, światło i nowe technologie

Muzyka, światło i nowe technologie

Kontrast. Smak. Ludzie. Emocje. Miejsce, gdzie najnowsza technologia miesza się z tłem historii. Już za niespełna trzy tygodnie odbędzie się wyjątkowy INTRO Festival. Gdyby wydarzenia muzyczne więcej

OFF-SZEM BĘDZIEMY NA OFF-IE A WY?

https:// facebook.com/offfestival/videos/10156426157332208/ więcej

AIR SHOW W KATOWICACH

AIR SHOW W KATOWICACH

Śląski Air, Piro & Moto Show FAJERA!Już jutro na Muchowcu wielkie święto - widowiskowe podniebne akrobacje, zapierające dech pirotechniczne show, grupy rekonstrukcji historycznej oraz więcej