EMOCJE W BIZNESIE

Utworzone: poniedziałek, 28 listopada 2016

"Emocje w biznesie - jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy "

 

1 grudnia br. w Hotelu Monopol w Katowicach spotkają się przedsiębiorcze kobiety, które wraz z ekspertami zastanowią się, jak wykorzystać emocje w zarządzaniu firmą?   

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że emocje, które dostarczasz swoim klientom decydują o jego wyborach sprzedażowych i lojalności. Przedstawiaj ofertę tak, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i odczuł zmianę, emocjonalną ulgę, po tym, co mu zaproponujesz. Współpracując z nim wybieraj to, co zostanie przez niego najbardziej zapamiętane, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

 

W przypadku relacji międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu zakupowego, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

 

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach ze stosowania danego produktu, twarz aktora wyraża związane z tym emocje. Pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Reklamy prasowe, billboardy, kampanie w kanałach społecznościowych są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

 

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia. Jak powiedział Dwight Eisenhower “Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go z sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci."

 

W trakcie Wieczoru podpowiemy współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:

- Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?

- Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.

- Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę

- Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe

 

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki "Bądź widzialną Marką" Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

 

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Gorące tematy

AIR SHOW W KATOWICACH

AIR SHOW W KATOWICACH

Śląski Air, Piro & Moto Show FAJERA!Już jutro na Muchowcu wielkie święto - widowiskowe podniebne akrobacje, zapierające dech pirotechniczne show, grupy rekonstrukcji historycznej oraz więcej

OFF CORAZ BLIŻEJ

OFF CORAZ BLIŻEJ

OFF Festival Katowice 2018:Kapela ze Wsi Warszawa i Zespół z Miasta Doznań. Na OFFie, jak zwykle wspominamy: i debiut Much sprzed dekady, i pieśni naszych przodków w reinterpretacjach Kapeli ze więcej

Szczęśliwa trzynastka - TNM

Szczęśliwa trzynastka - TNM

Do grona gwiazd 13. edycji Festiwalu dołącza jedna z najpopularniejszych wokalistek w Polsce, mroczny duet z Kanady, rezydent kultowego Salon des Amateurs w Dusseldorfie, młody i rozchwytywany DJ więcej

Życie online

Życie online

 Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez Internetu, smartfonów czy platform streamingowych, które częstują swoich użytkowników muzyką oraz filmami. W coraz większym stopniu otaczamy więcej

60-LATEK, LECZ NIE SENIOR

60-LATEK, LECZ NIE SENIOR

Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej świętuje w tym roku jubileusz 60-lecia. Perła architektury projektu Zbigniewa Rzepeckiego jest jednym z najważniejszych miejsc na kulturalnej więcej