EMOCJE W BIZNESIE

Utworzone: poniedziałek, 28 listopada 2016

"Emocje w biznesie - jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy "

 

1 grudnia br. w Hotelu Monopol w Katowicach spotkają się przedsiębiorcze kobiety, które wraz z ekspertami zastanowią się, jak wykorzystać emocje w zarządzaniu firmą?   

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że emocje, które dostarczasz swoim klientom decydują o jego wyborach sprzedażowych i lojalności. Przedstawiaj ofertę tak, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i odczuł zmianę, emocjonalną ulgę, po tym, co mu zaproponujesz. Współpracując z nim wybieraj to, co zostanie przez niego najbardziej zapamiętane, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

 

W przypadku relacji międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu zakupowego, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

 

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach ze stosowania danego produktu, twarz aktora wyraża związane z tym emocje. Pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Reklamy prasowe, billboardy, kampanie w kanałach społecznościowych są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

 

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia. Jak powiedział Dwight Eisenhower “Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go z sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci."

 

W trakcie Wieczoru podpowiemy współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:

- Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?

- Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.

- Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę

- Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe

 

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki "Bądź widzialną Marką" Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

 

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Gorące tematy

LUBIĘ, KIEDY PRZECHODZĄ MNIE CIARKI

LUBIĘ, KIEDY PRZECHODZĄ MNIE CIARKI

22 lutego 2018 Od 14 lat wierna jednemu klubowi, kalendarz codziennych obowiązków stara się układać tak, by nie opuszczać żadnego meczu - rozmowa z Alicją Bagińską, kibicem więcej

PROFESJONALNY PRYMITYWIZM

PROFESJONALNY PRYMITYWIZM

22 lutego 2018Sztuka samorodna, nieprofesjonalna, naiwna, prymitywna - wszystkie określenia opisują jeden zbiór prac. Bardzo ogólnie mówi się o sztuce artystów nieprofesjonalnych, nie więcej

SnowFest 2018, czyli mocny początek festiwalowego roku!

SnowFest 2018, czyli mocny początek festiwalowego roku!

Namioty tętniące światową elektroniką, żywiołowe koncerty odstraszające mrozy a do tego widowiskowe konkursy snowboardowo-narciarskie i smaczny zlot foodtrucków. Kolejna, piąta już edycja więcej

Najgorętszy festiwal zimy!

Najgorętszy festiwal zimy!

Już za 3 dni rozpocznie się wydarzenie, na jakie fani ekstremalnych sportów zimowych i dobrej, elektronicznej muzyki czekali od dawna! Pięć scen, 30 artystów, widowiskowy konkurs snowboardowy i więcej

OFF FESTIVAL - SIERPIEŃ 2018

OFF FESTIVAL - SIERPIEŃ 2018

Czas mija szybko. Wydaje się, że OFF Festival 2017 skończył się ledwie chwilę temu, a tu już pełną parą ruszyły prace nad kolejną edycją. Znamy już pierwszych wykonawców, którzy więcej