EMOCJE W BIZNESIE

Utworzone: poniedziałek, 28 listopada 2016

"Emocje w biznesie - jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy "

 

1 grudnia br. w Hotelu Monopol w Katowicach spotkają się przedsiębiorcze kobiety, które wraz z ekspertami zastanowią się, jak wykorzystać emocje w zarządzaniu firmą?   

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że emocje, które dostarczasz swoim klientom decydują o jego wyborach sprzedażowych i lojalności. Przedstawiaj ofertę tak, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i odczuł zmianę, emocjonalną ulgę, po tym, co mu zaproponujesz. Współpracując z nim wybieraj to, co zostanie przez niego najbardziej zapamiętane, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

 

W przypadku relacji międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu zakupowego, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

 

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach ze stosowania danego produktu, twarz aktora wyraża związane z tym emocje. Pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Reklamy prasowe, billboardy, kampanie w kanałach społecznościowych są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

 

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia. Jak powiedział Dwight Eisenhower “Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go z sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci."

 

W trakcie Wieczoru podpowiemy współczesnym właścicielkom małych i średnich firm:

- Jak dzięki nowym odkryciom w marketingu i sprzedaży wpływać na sprzedaż we własnych firmach?

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować pożądaną markę premium swojej firmy?

- Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.

- Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę

- Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe

 

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki "Bądź widzialną Marką" Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

 

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Gorące tematy

60-LATEK, LECZ NIE SENIOR

60-LATEK, LECZ NIE SENIOR

Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej świętuje w tym roku jubileusz 60-lecia. Perła architektury projektu Zbigniewa Rzepeckiego jest jednym z najważniejszych miejsc na kulturalnej więcej

STADION ŚLĄSKI PIĄTY NA ŚWIECIE

STADION ŚLĄSKI PIĄTY NA ŚWIECIE

W głosowaniu jury międzynarodowego plebiscytu Stadium of the Year 2017, Stadion Śląski zajął wysokie piąte miejsce, otrzymując o niespełna jeden punkt mniej od zwycięzcy. W środę więcej

KOLEJNY ATAK NA K-2

KOLEJNY ATAK NA K-2

7 MARCA 2018czyli XI Katowicki Przegląd Filmów Górskich Dziś po raz jedenasty w Kinoteatrze Rialto miłośnicy alpinistycznej wspinaczki rozpoczynają wyjątkową wędrówkę po górach, która więcej

SZTUKA Z PIERWIASTKIEM NIELEGALNOŚCI

SZTUKA Z PIERWIASTKIEM NIELEGALNOŚCI

5 MARCA 2018 Murale w KatowicachWypadkowa popkulturowych obserwacji, politycznej propagandy i artystycznej wizji twórcy rzucona na mury betonowej dżungli. Obrazowy komentarz aktualnej więcej

Szansa dla młodych filmowców z Dąbrowy Górniczej

Szansa dla młodych filmowców z Dąbrowy Górniczej

Szansa dla młodych filmowców z Dąbrowy Górniczej „Woda nas kręci” – takie jest hasło przewodnie konkursu filmowego, zorganizowanego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w więcej